სასწავლო პროექტი

                                  სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება- მოგზაურობა წარსულში 

მოსწავლეთა რაოდენობა -12
პროექტის მთავარი იდეა - მოსწავლეები ჯგუფებში გადაწყვეტენ რომელ ისტორიულ ეპოქაში იმოგზაურობენ, მოიძიებენ დამატებით ინფორმაციას, გააკეთებენ პრეზენტაციას და   მოხსენებით წარსდგებიან აუდიტორიის წინაშე,თუ რა შეისწავლეს ამ ქვეყნის კულტურის შესახებ და რატომ მოსწონთ, გააჯკეთებენ სტენდებს, შექმნიან ნახატებს.
პროექტის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს  მოიძიოს მასალა ძველი კულტურების შესახებ.მოამზადოს ვიდეორგოლი.ისინი შეძლებენ ისაუბრონ ძველი კულტურების არქიტქტურული ძეგლების მნიშვნელობაზე.გამოავლინოს ცოდნა ძველი სამყაროს ხელოვნების შესახებ, განივითაროს კვლევა-ძიების,ანალიტიკური აზროვნების და პრეზენტაციის უნარი.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები საფუძვლიანად შეისწავლიან ძველ კულტურებს,იმსჯელებეენ მათ ფუნქციურ დანიშნულებაზე.ისინი შეძლებენ არგუმენტირებულად წარსდგნენ აუდიტორიის წინაშე, დაასაბუთონ თავიანთია მოსაზრება, რა მოსწონთ, რა არა და რატომ?
მონაწილეთა ასაკი: 13 წელი
ვადების ხანგრძლივობა: 2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგი, პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: სხვადასხვბა ეპოქის ამსახველი სტენდები, ნახატები,  ფოტომასალები და მცირე ესე.
საჭირო რესურსი: ილუსტრაციები, ფოტოები, პლიფჩარტი, კომპიუტერი, ფანქარი და სხვა.
პროქტის მსვლელობა,ძირითადი აქტივობები:
1) პირველი ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ცნობილი არქიტექტურული ძეგლების ფუნქციურ დანიშნულებაზე.
2) მეორე ჯგუფი მოიძიებს მასალებს ეგვიპტის კულტრის შესახებ.იმსჯელებენ მათ მნიშვნელობაზე.
3) მესამე ჯგუფი მოამზადებს მასალას ძველი საბერძნეთის კულტურის შესახებ.
.სადაც თავმოყრილი იქნება საბერძნეთისა და ეგვიპტის არქიტექტურული ძეგლები.
თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს პრეზენტაციას.
4)მოსწავლეები შექმნიან სლაიდშოუს.
5)ჯგუფის წევრები მოუსმენენ თანაკლასელებს და იმსჯელებენ ერთმანეთის ნამუშევრებზე.გამოყოფენ ისეთ ძეგლებს,რომელსაც საინტერესო ფუნქციური დანიშნულება აქვს.
6) შექმნიან ნახატებს წარმოდგენილი სლაიდ შოუს მიხედვით.
7) მოსწავლემ შეძლოს დაწეროს მცირე ესე ამ ქვეყნის კულტურის შესახებ.
საგანთან კავშირი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება და ისტ-ი.
საგნობრივი სტანდარტები: 
სგVII.4- კონკრეტული ამოცანის გადასაჭრელად გეგმავს შესასრულებელი სამუშაოს თანმიმდევრობას.
სგ VII.7- საუბრობს საკუთარ და სხვის ნამუშევრებზე, რატომ მოსწონს ან არ მოსწონს.
სგ. VII.9 საუბრობს ცნობილი არქიტექტურული ძეგლების ფუნქციურ დანიშნულებაზე.
პროექტის ხელმძღვანელი: მარინა ნოღაიდელი
ელ:ფოსტა: marinogaideli63@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:https://marinanogaideli.blogspot.com/







Комментариев нет:

Отправить комментарий

გაკვეთილის გეგმა

ჩემი გაკვეთილის თემაა - "წელიწადის დროები"